Parfum de primavara


Dimineata m-am trezit si am vazut ceva ciudat pe fereastra.Soare!Si eu care credeam ca le-am vazut pe toate!M-am holbat vreo trei minute pe geam si am dat verdictu: am innebunit!Prea multa matematica dauneaza grav sanatatii mintale!Asta e singura concluzie normala....La noi soarele nu a mai stralucit calumea de o eternitate....cam de 5 luni!
Mi-am tras pe mine niste haine groase si am am iesit afara.Parca intrasem intr-un cuptor!Haina de blana si caciula tricotata cu fular clar nu se potriveau!Am tras adanc aer in piept!Era un parfum nou!Ceva nemaivazut...absolut fabulos!Am mai inspirat odata.Mirosea a vise implinite si a sperante uitate.Era ca si cand as fi mirosit o mie de sentimente intr-o singura secunda...am inceput sa o iau la fuga prin oras.In jur oamenii radeau si eram mai politicosi decat in filme.Pasii m-au purtat spre parc.Totul era atat de diferit fata de ieri!Lumina prinsese consistenta in verdele frunzelor sau in albul florilor.Am aruncat pe jos singura amintire a iernii si m-am aruncat in iarba.Parfumul era atat de ametitor incat a trebuit sa imi amintesc cum arata realitatea.Realitatea era verde, roz si alba!Era plina de parfum de martie si lumina de aprilie!Era un miros placut pentru nas dar narcotic pentru minte.Iti limpezea capul...era ca si cand as fi scos capul afara de sub apa...era cald, era dulce, era PRIMAVARA!Am lasat Soarele sa ma mangaie si am inceput sa imi rotesc ochii in cautarea unui lant catre realitate.La intrarea in parc am zarit un grup de persoane ce aratau al naibii de familiar...dar totusi nu imi puteam amintii cine erau.Fara masca de iarna toti paream niste straini in lumea noastra.Cu un zambet necunoscut pe buze am alergat spre ei.Le-am zambit si i-am tras in realitatea de azi.Pentru ca maine va fi o alta realitate si daca nu profitam de ea totul nu va deveni decat o poveste epica sortita uitarii.Ne-am prins de maini intr-un cerc nesfarsit si am inceput sa ne invartim.Nimeni nu putea sa strice jocul pur al primaverii...
Ne-am desprins pentru o secunda, caznd pe iarba.Eram mai odihniti decat dupa un somn lung de un anotimp...pentru ca abia acum ne-am trezit din somnul de iarna.Am inchis ochii....ma asteptam ca atunci cand o sa ii deschid sa ma vad in patul meu si pe geam acelasi vis inghetat.Am deschis ochii...aflandu-ma in patul meu (cat imi place cand am dreptate), dar pe fereastra se putea vedea clar Soarele de Martie si un sunet de Aprilie mai apropiat decat am putut crede!Pe peretele de langa mine era agatata o poza pe care nu mi-o aminteam (-->>).
Yeah!The spring is here ^_^ !

PS:galerie de primavara pentru ca inca sunt sub influenta parfumului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Diary