Let it snow!


Uita-te pe geam.Daca ai noroc o sa vezi zapada alba si pufoasa prin pomi si peste drum.Daca nu ei bine...Simle!Life goes on!Ne te inchide in casa la primul fulg ci iesi afara si infrunta iarna cum trebuie!Cu fular si manusi si o caciula colorata nici nu simti ca iti e frig ;)
Lasa sa ninga peste viata ta pentru ca fiecare fulg aduce cu el o schimbare.Iarna asta mi-a adus prieteni noi, mi-a adus o noua pasiune si mi-a adus si o mentalitate noua.
Mi-am dat seama ca cea mai potrivita deviza pentru viata este "Simle!Life goes on!"
Cum spune si una dintre cele mai bune prietene ale mele "Iarna e odata la un an si zapada e odata la 32!" asa ca nu astepta 32 de ani ca sa faci o schimbare!Iesi afara si lasa zapada sa iti schimbe viata!
Daca totusi preferi sa stai in casa la o ciocolata calda macar gandeste-te la zapada in timp ce asculti melodia lui Frank Sinatra-Let it snow!


asa ca asculta sfatul din melodie si
"Let it snow!Let it snow!Let it snow!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Diary