I'm starting to recover for you

Damn! Abia acum te vad cu adevarat! Nu pot sa cred ca mi-am petrecut fix jumatate din viata planuind cum sa te castig, ce sa mai fac si cum sa o mai intorc pentru ca tu sa ma vezi.
Acum imi pare rau ca nu o ascultat-o pe Ea! Inca ii mai aud vocea in cap :"Da mai lasa-l mai!A trecut atat timp!A avut atatea ocazii!Nu inteleg de ce iti mai pasa?!"
Dar nu avea de unde sa stie ca atunci cand esti indragostit suprimezi logica!Cum puteam sa o ascult cand eu aveam urechi doar pentru tine?!Te ascultam, te vedeam, te respiram, erai credinta mea!
Nu o sa neg.Inca ma mai ametesti.Ca sa vorbesc in limbajul meu specific,slefuit si finisat in toti anii in care am sperat ca nu o sa imi trebuiasca un panou luminos ca sa ma vezi, o sa spun asa: Nu esti vampir.Nu.Nu alergi repede (Din cate imi mai aduc aminte.Anul asta am cam tras chiulul la sport :D) .Ai nevoie sa dormi.Bei cola [cu tonele, si by the way, Sprite e bautura mea preferata ;)].Nu stralucesti (decat pentru mine care am ochelarii aia roz pentru care as putea devenii miliardara daca i-as vinde lui Gucci!).Dar inca ma poti sa ma zapacesti.
Pentru ca tu nu esti ca toti idiotii care ii vad pe strada in fiecare zi.Nu esti ca boul de Animalus-Cocalarus (am decis sa nu dau nume in acest blog) care ma aposteaza frumos pe strada si imi zice pe cel mai "dulce" ton posibil :"misto!esti dotata!iesi cu mine?" (Nici macar nu merita sa scriu cu majuscula o.O).
Pe tine trebuie sa te impinga cineva de la spate.Stii?In genul ala de timid inexpresiv care a devenit genul meu decand te-am cunoscut.Dar nu ca tocilarii din filme!Pentru ca serios, am gusturi!
Nu esti brunet cu ochii albastrii, dar nici departe nu esti!
Oricum nu cred ca mai e discutabil.Ne-a trecut vremea.Iti promit ca o sa imi gasesc pe cineva exact asa vreau.Cineva opus tie.Pentru ca nu vreau sa imi mai irosesc nopti sub lumina lunii gandindu-ma la noi, la cum am arata daca am avea o sansa....pe scurt nu vreau ca orice lucru sa imi reaminteasca de tine.O vom lua pe drumuri separate.Mai mult ca sigur, desi eu inca nu m-am hotarat.Mi-a luat ani de zile sa hotarasc sa scap de tine, cred ca ti-ai dat seama ca nu sunt prea buna la deciziile spontane!Dar vine un an nou, pe care nu mai vreau sa il petrec regretand.Simtind ca iti tradez amintirea daca indraznesc sa ma uit la altcineva.I'm done with this!
O sa fie ceva cu totul nou!Ceva special!Anul meu!
Inca nu pot sa spun ca nu imi pasa.Ar fi o blasfemie!Imi pasa al dracu de tare.Dar nu iti te ingrijora!Sunt pe drumul cel bun...
Primul pas este sa admiti slabiciunea.Am facut-o!Pentru ca tu esti slabiciunea mea.Pur si simplu nu pot sa nu fi afectata de prezenta ta!Esti toxic.
Oricum o sa fiu bine.Azi am notat in calendar "The day when I started to recover for you".Stii doar ca trebuie sa scriu in engleza ca sa nu inteleaga babacii ;)
O sa regret mereu ca ti-am spus prea devreme.
Ca am stricat tot ce insemna noi.
Ca intr-un acces de egoism ti-am distrus cea mai bun prietena
Ca nu pot da timpul inapoi in zilele de vineri cand jucam jocuri prostesti fara sa stii ca eu ma drogam cu rasul tau.
Ca am negat si inca neg
Ca nu sunt suficient de curajoasa pentru a spune direct ce simt.
Ca am actionat prea tarziu
Ca m-am lasat influientata
Ca nu sunt suficient de buna pentru tine
Si deja stiu ca regret ca te-am uitat.Nu s-a intamplat, nu stiu cand o sa se intample dar deja regret.
Dar intrebarea este:

1 comentarii:

Milk Chocolate spunea...

Personal cred ca te poti detasa de o persoana. Cu uitatul e mai greu, dar cu indiferenta nu. Si totul incepe in momentul in care constati ca viata ta nu mai merge...atunci e timpul pentru o schimbare, iar daca prima greseala care iti vine in minte este el, atunci ii dai ,,delete".
Sau il uiti cand iti intalnesti tipul perfect (care sa te placa si pe care sa-l placi). Whatever, aici am intra in ,,Another LoveStory".

Asta a fost spusa de...EA!^^

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Diary