Dear Santa


Stiu ca nimeni nu se asteapta sa cred in tine mosule, dar uite ca mereu de Craciun imi doresc ceva si, undeva pe parcursul anului se indeplineste.Anul asta nu imi doresc multe.Am invatat ca rezumatul ajuta de foarte multe ori asa ca ma rezum si eu la:
-Intrat la liceu , la profiul ala smecher la care imi doresc
-Sanatate la babaci ca ei imi platesc netu :D
-Mareste-mi doza de fericire.Am devenit addicted si nu am chef sa ma las.
-Sa gasesc un trifoi cu 4 foi ca altfel ma ocoleste norocu
-Ca tot vorbeam de gasit chestii, vreau sa il gasesc pe acel el special
-Vise de indeplinit
-Sperante de crezut
-Momente de neuitat
-Si daca nu cer prea mult, poti sa il aduci pe Bon Jovi in Romania??Sau pe RHCP??Hai ca'i simplu!!



Cam asta e lista mea de Craciun.Ne vedem la anu ;)
PS:Nu ma supar daca ai o rochie sau doua in plus prin sac ;;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Diary