Only Girl (In my town)


Greu de definit.Complicata.Amuzanta.Imposibil de inteles.SI NU NU ESTE VORBA DESPRE O ECUATIE.Este vorba despre o claie de par bagat in priza cu o fundita deasupra.Singura claie de par care ma intelege si ma accepta asa cum sunt.Un turist in orasul nostru care ma suna doar pentru a ma intreba cum ajunge la mine.Pentru ca este singura fata din oras care a avut tupeul sa ma vada dincolo de parul meu in toate directiile, dincolo de aparat sau de cearcane si care m-a impins sa fac niste lucruri pe care in mod normal nici nu m-as fi gandit la ele. Ii dedic aceasta postare singurei fete din oras pe care o pot suna (cand nu are telefonul confiscat) si la 12 noaptea doar ca sa ii zic "ce faci?", singura cu care mi-am terminat 200 de mesaje in 3 zile,singura care intr-o saptamana m-a facut sa am incredere in ea mai mult decat in cei pe care ii cunosc de 4 ani, singura care ma taraste afara pe cea mai nasoala vreme, singura care a iesit afara doar pentru a ma conduce acasa-imi era lene sa merg singura.Uraste aproape tot ce imi place, urasc aproape tot ce ii place.Mie imi place chimie-ea o uraste.Ea iubeste fizica-eu o detest.Ea uraste Twilight, Harry Potter si The Vampire Diaries.Eu urasc filmele horror.Si d'aia e una dintre cele mai bune prietene ale mele (cea mai buna?poate!).
PS:Dedi pentru la la la everyday :x

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Diary