Frienemies


De ce frienemies?Pentru ca ne reprezinta.Vezi poza?Eu si tu.Nu se stie daca se bat sau se imbratiseaza.Nup.Cam asa suntem si noi.
Te sun.Ma suni.Facem pe wikipedia unul pentru celalalt.Radem.Amintirile pot fi chiar funny.Iti zic ce site nice am mai gasit.Imi zici ce melo cool ai mai ascultat.Ne mai povestim din carti.Inventam scuze ridicole si ne busim efectiv telefonu in nas.How sweet, isn't it?
A doua zi sper si eu ca poate orele de la telefon o sa iti aminteasca cine sunt.Dar pe dracu....esti prea busy sa fi in centrul atentiei ca sa iti mai pese si de restu.....tac si inghit.Ma resemnez....te-am pierdut intr-o zi de mai.Stiu asta.Eram a IV-a.Nu iti mai amintesti, dar eu nu o sa uit.
La scoala imi zambesti superior.Ce face omu face si maimuta.Te iei dupa ei.Nu putem da dam factor comun "ei" pentru ca am strica aceasta ecuatie a lumii tale perfecte.O lume albastru cu negru (oare tu imi mai stii culorile preferate?)...sa nu uitam si tentele puternice de verde!
Nu prea iese o combinatie reusita dar deah.....ai combinatie la cartela...ce iti mai trebuie??
Iti spun eu ce iti mai trebuie.Vechea ta dusmano-prietena (pentru ca suna mai corect in romana) cu care fredonai "Zece copilasi" in curtea scolii acum, nu mult, doar vreo 7-8 ani, care stie ca inca vrei sa descoperi Hogwarts si care inca tine minte codul spioanelor dictat si rescris dupa incidentu cu numele de cod GENTUTA de acum 8 ani.Tu iti mai amintesti cum era cand eram





ASA-->?




Mda...nici eu!
Sau poate totusi mai pastrez o urma de ceva, cumva, prin JG.



PS:Dedi pentru Pretty Little Liar :x

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Diary